Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів”.
Правила повернення товарів
- Термін повернення
- Ви можете повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.
- Умови повернення
- Товар має бути в оригінальному стані, без ознак використання, пошкоджень чи забруднень.
- Оригінальна упаковка та супровідна документація (гарантійні талони, рахунки тощо) повинні бути включені до повернення.
- Повернення грошей
- Після отримання та перевірки повернення ми ініціюємо процес повернення коштів.
- Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було зроблено оплату, протягом 7-10 робочих днів.
- Обмін товару
- Ви можете обміняти товар на інший, за умови його наявності на складі. Якщо товар, на який ви хочете зробити обмін, дорожчий за повернутий, вам необхідно доплатити різницю.
- Повернення товару з дефектом
- Якщо ви отримали товар із дефектом або пошкодженням, будь ласка, зв’яжіться з нами протягом 48 годин після отримання товару. Ми організуємо заміну або повернення коштів за рахунок компанії.
- Вартість доставки
- Вартість доставки не повертається, за винятком випадків, коли повернення здійснюється через дефект товару або помилку з нашого боку.
- Покупець відповідає за вартість доставки під час повернення товару, якщо товар повертається з іншої причини, ніж дефект.
- Процедура повернення
- Щоб почати процес повернення, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за телефоном або електронною поштою. Ви отримаєте подальші інструкції щодо повернення.
- Товари, що не підлягають поверненню
- Товари, виготовлені на замовлення, або товари з індивідуальним гравіюванням не підлягають поверненню, за винятком випадків дефекту чи пошкодження.
Відповідно до закону “Про захист прав споживачів” компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості що не підлягають поверненню та обміну.